Visma Net

Visma Net er et komplett nettbasert ERP-system for mellomstore og store bedrifter. Systemet leveres som hyllevare, men med svært mange muligheter for tilpasninger. Visma Net passer for deg som har et ønske om et skybasert, sikkert, funksjonsrikt og skalerbart ERP-system med forutsigbare kostnader som dekker dine behov innenfor økonomi og finans, logistikk, prosjekt, rapportering, analyse og lønn.

Hva kan Visma Net gjøre for deg?

En sømløs flyt av informasjon mellom alle dine forretningssystemer! Forutsigbarhet, sikkert, oppdatert, integrasjoner. Hvorfor ha mange når man kan klare seg med 1? Det handler bare om å få systemene til å snakke sammen, Visma Net er systemet du kan gå fremtiden i møte med. Alt sammen samlet på ett sted, ett sted for alle ansatte.

Full fleksibilitet, ingen bindingstid, ubegrenset antall ERP brukere samt ubegrenset antall godkjenner og basisbrukere.

Funksjonalitet

Finans

Kjernen i finansmodulen av Visma Net er mer automatikk og mindre administrasjon. Systemet håndterer komplekse regnskap for mellomstore norske bedrifter.

Logistikk

Få kontroll over hele ordreprosessen, fra tilbudsordre til produksjon og innkjøp, samt full lagerstyring etter FIFO-metoden. Systemet håndterer alt fra enkel timefakturering til omfattende lagerstyring, og gir deg alltid nødvendig støtteinformasjon under registrering.

Lønn og HRM

Payroll er et tilleggssystem for lønn og HRM. Det skybaserte lønnssystemet, Payroll, er tett integrert i ERP systemet. Payroll automatiserer og forenkler arbeidet med lønn for lønnsansvarlig, ledere og medarbeidere.

Rapportering og budsjettering

Tilleggs- og rapporteringsløsningen OneStop Reporting, forenkler og automatiserer oppgavene. Løsningen er et fleksibelt og robust verktøy, hvor hele ditt rapporteringsbehov er samlet på ett sted.

Prosjektregnskap

Prosjektregnskap i Visma Net gir deg full kontroll på budsjett, inntekter og kostnader knyttet til de ulike prosjektene bedriften din har gående.

Visma Net tilbys med abonnement, som gir deg både fleksibilitet og valgfrihet. Du betaler kun for den funksjonaliteten og de tilleggstjenestene som bedriften trenger og faktisk bruker – ingen ekstra kostnader. Du blir fakturert etterskuddsvis én gang i måneden, hvor du betaler en fast månedspris i tillegg til forbruket for måneden før.


Månedlig forbruk

  • Forbruk ved enkel dokumenthåndtering
    • Inn og utgående faktura: 3.90,-*
    • Inn og utgående betaling: 2.60,-*
    • ‍Manuelt importerte linjer i hovedboksdokumenter : 1.20,-
  • Forbruk ved avansert dokumenthåndtering‍
    • Inngående varefaktura: 6.90,-*
    • Inngående faktura: 5.90,-*
    • Utgående faktura: 3.90,-*
    • Inn og utgående betaling: 2.60,-*
    • Manuelt importerte linjer i hovedboksdokumenter : 1.20,-

*Lavere enhetspris ved høyere volum
*Scan/ tolk PDF: 10.30,- | Print: 11.50,- | Papir: 15.30,- | Tillegg på 2.20,- for faktura direkte til nettbank til privatkunder.


Tillegg

  • Ekstra selskap (finans): 426,-*
  • Ekstra selskap (rapportering): 378,-*
  • Konsernhåndtering: 6 030,-
  • Avansert dokumenthåndtering: 6 900,-

* Lavere enhetspris ved høyere volum

Priser

  1. Komplett
  2. kr 14253,-
  3. Per Måned

  1. Finans & Logistikk
  2. kr 11330,-
  3. Per Måned

  1. Finans & Prosjekt
  2. kr 11330,-
  3. Per Måned

  1. Finans
  2. kr 5969,-
  3. Per Måned